Lazer Tedaviler

Hemoroid Tedavisi

Hastaların korkulu rüyası olan hemoroidler artık ağrısız olarak tedavi edilebiliyor. Eskiden klasik ameliyatlar ile kesilip alınan ve dikilen hemoroid ameliyatlarına aylarca süren ağrılı bir iyileşme dönemi olurdu.

Günümüz teknolojisinin geldiği noktada neo lazer ile hasta dakikalar içinde rahatsızlığından kurtulabiliyor. Hemoroid damarlarını yakarak mühürleyen lazer uygulaması çevresel hasar vermediği için uygulama sonrası hafif bir yanma dışında sıkıntı vermiyor.

Uygulama esnasında sakinleştirici verilen hasta işlemi hissetmiyor. Ağrısız ve kısa süreli işlemden sonra hasta bir kaç saat sonra taburcu ediliyor. Ertesi gün normal hayatına dönebiliyor.

Lazer Hemoroid Tedavisinin Avantajları:

Hastanın yaklaşık 15 dakika gibi kısa bir sürede müdahalesi tamamlanır.

Ağrı derecesi yok denecek kadar azdır.

Lazer hemoroid  tedavisinde makat içine tampon yerleştirilmez. Bu nedenle hasta işlemden  sonra günlük hayatına geri döner.

İşlemde herhangi bir kesi yada dikiş uygulanmadığı için dokular zarar görmez.

Estetik açıdan hiçbir yeni iz oluşmaz , rahatsızlık vermez.

Yeni doğum yapan hanımlara da rahatlıkla uygulanabilir.

Gerekli ön hazırlıkları takiben böbrek, karaciğer, kalp hastalıkları, şeker,  gibi sistemik rahatsızlığı olsa bile uygun hastalara uygulanabilir.

Kesi ve dikiş olmadığı için normal ameliyatlar da görülebilen yara problemleri görülmez.

Klasik işlemlerde doku kaybına bağlı meydana gelen ve hastanın yaşamını ömür boyu olumsuz etkileyen kalıcı darlık gibi sıkıntılar, lazer işlemlerinde görülmez. Hasta normal hayat konforuna aynen devam eder.